Report: Armstrong Williams Not the Only DOE-Paid Pundit

Quicklink submitted By       Message Amanda Lang     Permalink
Related Topic(s): , Add Tags

View Ratings | Rate It

Author 5
Become a Fan
  (9 fans)
The report said The Dallas Morning News, The Sacramento (Calif.) Bee, the Mobile (Ala.) Register, and The Grand Island (Neb.) Independent were among the papers that published government-funded Op-Eds whose authors failed to disclose this financial sponsorship, according to Rep. George Miller (D-Calif.). Separately, Miller's office also determined that additional opinion articles ran in papers such as The New York Sun.

Read the rest of the story HERE:


- Advertisement -
- Advertisement -