Share on Google Plus Share on Twitter 1 Share on Facebook 1 Share on LinkedIn Share on PInterest Share on Fark! Share on Reddit Share on StumbleUpon Tell A Friend (2 Shares)  
Printer Friendly Page Save As Favorite View Favorites View Stats   No comments

Al Jazeera Seeks a U.S. Voice Where Gore Failed

Quicklink submitted by Sheila Samples     Permalink
Related Topic(s): ; ; ; , Add Tags

View Ratings | Rate It

opednews.com Headlined to H4 1/2/13

Become a Fan
  (41 fans)
Al Jazeera, the pan-Arab news giant, has long tried to convince Americans that it is a legitimate news organization, not a parrot of Middle Eastern propaganda or something more sinister.

It just bought itself 40 million more chances to make its case.

Al Jazeera on Wednesday announced a deal to take over Current TV, the low-rated cable channel that was founded by Al Gore, a former vice president, and his business partners seven years ago. Al Jazeera plans to shut Current and start an English-language channel, which will be available in more than 40 million homes, with newscasts emanating from both New York and Doha, Qatar.

Read the rest of the story HERE:

At mediadecoder.blogs.nytimes.com

- Advertisement -
- Advertisement -

 

Comments

The time limit for entering new comments on this Quicklink has expired.

This limit can be removed. Our paid membership program is designed to give you many benefits, such as removing this time limit. To learn more, please click here.

Comments: Expand   Shrink   Hide  
No comments